[DIALOGISTA] Fishu

[archiwum]

Moderator: Opiekunowie dialogistów

Awatar użytkownika
Fishu

Posty: 2
Rejestracja: 05 maja 2017, 19:55

Link do scenariusza: https://docs.google.com/document/d/14m9 ... sp=sharing
Link do oryginalnej scenki:


W sumie nie mam wielkiego doświadczenia. Chcę zostać dialogistą i liczę na to, że mi się to uda. Trudności miałem z niektórymi tekstami ponieważ nie były w pełni wyraźne.
Awatar użytkownika
nouwak

Dialogista (rekruter)

Dźwiękowiec (rekruter)

Reżyser scenek

Aktor

Dialogista

Dźwiękowiec

Posty: 109
Rejestracja: 09 paź 2016, 21:28

Cześć, fajnie, że zdecydowałeś się na podjęcie wyzwania dialogisty. Jednak na chwilę obecną nie możemy przyznać Ci rangi. Bardziej szczegółowe uwagi wraz z pewnymi radami znalazły się w komentarzach w scenariuszu.