Siemanko :)

Poznajmy się! :)
Awatar użytkownika
Dechiko

Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2016, 10:49

Nick: Dechiko
Wiek: 17
Płeć: Mężczyzna
Próbka głosu: http://uploadfile.pl/pokaz/1072232---gzoz.html
Czym chciałbyś się zajmować się w grupie: Chciałbym zostać aktorem, ogólnie wszystko co związane z głosem, kiedyś może tekściarz, kto wie, kto wie...
Wymarzona scenka/rola/piosenka/projekt: Nie mam żadnej takiej którą chciałbym zrobić
Mikrofon: Novox NC-1

Hej wszystkim ;)
Dubbingiem interesuje się od bardzo dawna, wydaje mi sie że będą to 2-3 lata. I spodobało mi sie to, w sensie podkładanie swojego głosu pod postacie, czy covery obcojęzycznych wykonawców w naszym ojczystym języku. Jest to coś czego chciałem spróbować od bardzo dawna, i jestem ciekawy czy mi sie uda, myśle że jest to takie moje małe marzenie. Jeśli chodzi o piosenki.. uwielbiam śpiewać, szkoda że Lubieć, to nie umieć :D . Chciałbym sie nauczyć śpiewać, chociaż od paru lat jestem samoukiem... nie wiem czy wychodzi mi to dobrze czy nie. Tak czy siak, dołączenie do NK to taki mały kroczek do tego co chciałbym w przyszłości robić, chciałbym sie sprawdzić w takiej roli.
Awatar użytkownika
Pchełka
Lider grupy
Lider grupy

Tekściarz (rekruter)

Reżyser piosenek

Tekściarz

Posty: 602
Rejestracja: 09 paź 2016, 21:50

Nietypowy nick jak na mężczyznę :D Skąd się wziął?
Awatar użytkownika
Dechiko

Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2016, 10:49

używam go tak od dawna że zapomniałem już jego genezy. Chyba to było uderzenie w klawiaturę i zmienienie kilku liter, usunięcie liczb i znaków interpunkcyjnych.. chyba tak powstał :D :)
proca1212

Aktor

Posty: 66
Rejestracja: 06 mar 2017, 22:11

"Co zrobić żeby dzieci nie były uparte" polecam to poprawić bo jest o dużo za głośno.Jak krzyczysz lub mówisz głośniej to odsuń mikrofon trochę.I witam na Nanokarrin :)
Awatar użytkownika
Dechiko

Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2016, 10:49