[Ilustrator] Natiibobr

Archiwum

Moderator: Opiekunowie ilustratorów

Natiibobr

Dialogista (młodszy)

Posty: 13
Rejestracja: 02 wrz 2018, 16:10

link:
link:
link:
link:
link:

yaho, postanowiłam przybyć po rady
rysuje jakoś od trzech lat, głównie futrzaki oraz w ostatnim czasie stwierdziłam, że rysowanie ludzi również mnie kręci i jest ciekawe
trzecia praca jest wip'em, wrzucilam ja tylko po to by pokazac to jak dziala u mnie anatomia i będę tą pracę kończyć uwu
natomiast ostatnia praca to troche starszy szkic
posiadam instagrama z kilkoma pracami (natiibobr_arts) oraz da, jednakze jest nieaktualne
wiekszosc prac na instagramie jest nieaktualna tak trochę
z góry dziękuję za porady :3
Awatar użytkownika
Lizz

Ilustrator (rekruter)

Tekściarz

Ilustrator

Posty: 49
Rejestracja: 29 lis 2016, 16:38

Hejka! o/
Widzę, że w końcu podeszłaś do rekrutacji :D Cieszę się, że wzięłaś sobie poradę rysowania odręcznie do serca <3 Od razu nadaje to jakiegoś lepszego akcentu i nie wygląda sztucznie, jak w przypadku gotowych prostych/krzywych. Ten pierwszy futrzak mnie ujął, bo w porównaniu do twoich prac z zeszłego roku widać zmiany, plus za fioletowy/niebieski cień na białych elementach, daje to w efekcie fajne przełamanie :D
Co do ludzi, to widać, że zaczynasz i trzeba będzie nad tym jeszcze trochę popracować, bo widzę, że tu dalej się nieco podstawy sypią. Na drugim arcie głowa jest nieproporcjonalna, trochę zbyt podłużna, szyję też by trzeba było poprawić, bo w porównaniu do takiej dużej głowy, wypada zbyt wąsko. W przypadku samej twarzy, to pamiętaj o różnicy odległości jednego oka między oczami (o matko, jak to dziwnie brzmi jak się napisze xD). Co do wipa to też są rzeczy do poprawy: dłonie i stopy od razu zwracają uwagę. Mało kto się lubi z dłońmi wśród rysowników, ale nie można ich przecież ukrywać i wypada nad nimi ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć! Polecam przede wszystkim refki, bo o wiele lepiej jest z nich rysować dłonie, niż z głowy. Przynajmniej nie utrwala się błędów, a można się nauczyć bardzo dużo na przyszłość ;w; Pamiętaj też o stawach, bo ewidentnie brakuje nadgarstka w jego lewej ręce :'D A jeszcze w kwestii rąk, to ta lewa jest dłuższa od prawej. W przypadku stóp są one za bardzo spłaszczone, więc to też jest do wzięcia pod lupę i do poprawy :D Ogółem jeszcze dodam, że fajnie, że próbujesz w zagięcia, bo to kolejna rzecz, która dodaje lepszych efektów w artach, ale jeszcze lepiej wyjdzie, jeśli dopracujesz materiały ubrań. Póki co wyglądają jak spłaszczona faktura i to tak dosłownie. Spójrz sobie na miejsce łączenia się kaptura z otworem na głowę. Są mega cienkie przejścia, które sugerowałyby niesamowicie cienką strukturę, coś jakby miał ubranie o grubości kartki maksymalnie, więc postaraj się nadać temu troszkę większej przestrzenności, wystarczyłyby jakieś dodatkowe linie dla przełamania i od razu byłoby naturalniej (jeśli chcesz coś bardziej szczegółowo na przykładzie tej pracy, to napisz do mnie na discordzie, postaram się pomóc w wolnym czasie).
Jak wspominałam futrzaki mnie ujęły, ale niestety w przeważająco większym procencie skupiamy się na artach ludzi, bo takie jest zapotrzebowanie w projektach, więc póki co nie mogę ci przyznać rangi. Ale widzę, że się starasz, jest potencjał, pokazałaś mi, że umiesz, więc dajesz, nie poddawaj się i próbuj znowu w przyszłości <3
Obrazek
Natiibobr

Dialogista (młodszy)

Posty: 13
Rejestracja: 02 wrz 2018, 16:10

Jeju, dziękuje za tak obszerną wiadomość!!
Naprawdę cieszę się, że mimo wszystko jakąś poprawa jest w tym moim rysowaniu.
Dziękuje też za te wszystkie wskazówki, postaram się je wykorzystać w przyszłych artach (czyli za jakiś dłuższy czas, bo mam okropnego artblocka xD). No i zgłosić się kolejny raz, kiedy uznam, że naprawiłam te błędy.
I jeszcze raz dziękuje!
Zablokowany