[Ilustrator] - Rajikoo

Archiwum

Moderator: Opiekunowie ilustratorów

RAJIKOO

Posty: 1
Rejestracja: 08 lis 2020, 20:17

DiscordID: ʀ ᴀ ᴊ ɪ ᴋ ᴏ ᴏ#0747
Autor: RAJIKOO
Link nr 1:
Link nr 2:
Link nr 3:
Opis: Em no to ten, nie mam dokładnie co napisać, więc po prostu, w pierwszym linku znajduje się mój art Catchera (jest to komisz)
W drugim linku jest kolejny komisz, tym razem z postacią Yuzu, a w trzecim jest fanarcik dla Catchera w outficie z TheBaddest. I to tyle.

Awatar użytkownika
IkiW

Tekściarz (młodszy)

Dialogista (młodszy)

Dźwiękowiec (młodszy)

Animator (młodszy)

Ilustrator

Posty: 55
Rejestracja: 14 lip 2017, 15:39

Ale ślicznie! Trzymam kciuki <3
Wasza Wiki <3
Awatar użytkownika
shrooms

Ilustrator

Posty: 8
Rejestracja: 02 kwie 2020, 13:20

OwO pomwodzonka żono <3
u̸͎̭̼̜̫͋̀͐̓͂͘͜ẃ̸̡̩͖͎͍̓̒͘ù̸̦̉͂̂̑̈͠
𝒩𝑜 𝒾 𝒸𝒽𝓊𝒿
Awatar użytkownika
shrooms

Ilustrator

Posty: 8
Rejestracja: 02 kwie 2020, 13:20

Aż Ci napisze jeszcze jedna wiadomość żebyś myślała że może rekruter już ocenił uwuwuwu
u̸͎̭̼̜̫͋̀͐̓͂͘͜ẃ̸̡̩͖͎͍̓̒͘ù̸̦̉͂̂̑̈͠
𝒩𝑜 𝒾 𝒸𝒽𝓊𝒿
Awatar użytkownika
Lizz

Ilustrator (rekruter)

Tekściarz

Ilustrator

Posty: 49
Rejestracja: 29 lis 2016, 16:38

Hej hej o/
Sorki, że tak późno, już ogarniam!
Pierwsza rzecz, jaka baaaardzo niestety rzuca się w oczy na każdej z tych prac to estetyka. A raczej to, przez co cierpi :'D Lineart odegrał tutaj główną rolę, bo bardzo momentami dzióbiesz piórkiem, przez co zamiast fajnego, pełnego lineartu wychodzi przerywany i nieraz nieestetycznie nachodzące na siebie kreski, czasem też nie ma w tym wszystkim stabilności i wychodzi, na przykład, pofalowana linia szczęki. Lineart powinien być dynamiczny, ale nie w ten sposób :'D
Druga rzecz - stara dobra anatomia. Jak wyżej już napisałam, to, że pofalowany lineart wpływa na kształty części ciała to jedno, anatomia sama w sobie to drugie. Na pierwszym arcie boli na pewno dłoń - 4 palce, a do tego szyja. Szyja nie jest tylko "patykiem", na który "nabita" jest głowa, a tutaj właśnie tak to wygląda z racji tego, że ta głowa jest po prostu źle umieszczona. Jest zdecydowanie za bardzo "wycofana". Spróbuj sobie pokorzystać z refek, bo tak na dobrą sprawę te "linie", które rysujesz na szyi, które kończą się przy obojczykach, powinny zaczynać się na końcu szczęki, gdzie już powoli zaczyna się rysować ucho. Kark to już w ogóle jest za uchem. Nie mówię tutaj koniecznie o refkach w postaci czyichś artów, bo tak czysto anatomicznie fajnie jest mieć wyobrażenie jak to wszystko wygląda. Dodatkowo znajdzie się jeszcze brew na chustce :'D
Na drugim arcie podział (naszej prawej, postaci lewej) ręki się trochę popsuł, przedramię wyszło za krótkie w porównaniu do samego ramienia.
W przypadku trzeciego arta to głównie źle się podziało przy naszej lewej, Catchera prawej ręce już od razu przy pachach. Materiał bluzki się kończy, zamyka się otwór na ramię, ale nagle gdzieś tam jeszcze z tyłu wychodzi skądś fragment ciała, ni to ręka, ni to nie wiem co, bo tam fizycznie w tym przypadku nie powinno niczego być :'D Do tego ta pokazana dłoń też nie wygląda najlepiej. Spróbuj sobie ułożyć dosłownie tak palce jak masz na arcie. Takie ułożenie wychodzi bardzo sztucznie, a właśnie powinno się dążyć do tego, żeby wyglądało to na rysunku jak najbardziej naturalnie. Tutaj jeszcze cała głowa w sumie się posypała, gdyby ją podnieść i postawić do nas na prosto, to miałaby niestety dosyć jajowaty kształt, w sensie, byłaby spłaszczona od góry i dołu. Do tego ucho wyszło właśnie w tej perspektywie, jakby było rysowane "od przodu" a nie w takiej perspektywie, jaką sobie narzuciłaś. No i zaczyna się na wysokości identycznej, co oczy, a to kolejny błąd niestety.
Z dodatkowych rad na koniec mogę jeszcze napisać, że warto pobawić się z fakturami materiałów. Zakładam, że na 3 arcie spodnie i buty miały być czymś w rodzaju skóry? Mimo że to byłby ten sam materiał, fajnie byłoby znaleźć jakiś sposób na zróżnicowanie go, bo bardzo się zlewa jeden element garderoby z drugim i oddziałuje to na ostateczny odbiór.
Nie jest to jeszcze ten moment, w którym przyznaję ci rangę, bo wyżej wymienione elementy są jednymi z tych fundamentalnych, które wpływają właśnie na estetykę, na cały odbiór pracy w zasadzie. Także skupiamy się najpierw na tych rzeczach, pracujemy i mam nadzieję, że znowu wrócisz z zaliczonym progresem o/
Obrazek
Zablokowany