Hej!
Zaliczyłaś od ostatniej rekrutacji mega progres, aż miło popatrzeć
Ciągle jednak są błędy, które trzeba wyeliminować, przede wszystkim jeśli chodzi o anatomię. W pracy nr 1 postać z naszej lewej (zgaduję, że Nalu?) ma bardzo dziwnie ułożone nogi - wręcz tak, że ciężko się zorientować, gdzie są. W sumie do tej pory nie odgadłam, jak dokładnie są ułożone. Oprócz tego Nalu ma też nieco zbyt długie przedramiona i nierówne oczy - jej lewe oko znajduje się trochę wyżej, niż prawe, a tęczówki są pod różnymi kątami, przez co robi się lekki zez. Szanuję za zrobienie tła! Uważaj tylko na perspektywę. Obiekty stojące na stoliku wyglądają, jakby stały pod innym kątem niż sam stolik. Ponadto w pracy brakuje trochę bardziej zdecydowanego cienia - widać, że nie boisz się ostrego światła, dlatego spróbuj wprowadzać również ostrzejsze cienie, aby obiekty były mniej płaskie. Aby jednak uniknąć efektu "plasteliny", musisz też zaznaczać takie rzeczy, jak fałdki na ubraniach, a nie tylko bazowe cienie przy pomocy airbrusha. Najbardziej podoba mi się ilustracja nr 2, ale tutaj też wkradło się kilka błędów - przede wszystkim oczy na nierównej wysokości i prawa ręka zdecydowanie za długa. Podczas robienia szkicu warto używać opcji odbicia lustrzanego - dzięki niej możemy spojrzeć na obrazek "na świeżo" i szybko wyłapać, co jest nie tak.
Cieszę się ogromnie z twoich postępów. Niestety na dzień dzisiejszy potrzebujesz jeszcze ćwiczeń i nie mogę nadać ci rangi. Mam jednak nadzieję że dalej będziesz się rozwijać i jeszcze wrócisz ^^