[Ilustrator] - Natiibobr v.2

Archiwum

Moderator: Opiekunowie ilustratorów

Natiibobr

Dialogista (młodszy)

Posty: 13
Rejestracja: 02 wrz 2018, 16:10

DiscordID: Natiibobr#6428
Autor: Natiibobr

Link nr 1:


Link nr 2: szkic do collabu!! szkic mój, reszta zrobiona przez moją znajomą więc podsyłam tylko to


Link nr 3:


Link nr 4: tutaj anatomia troszkę inna bo mialam w zamysle pluchniejszą anthro myszkę, no i też wip bo planuje zrobić całą ilustracje ale nie wiadomo kiedy skończe xD no i główka też jest trochę za duża


Link nr 5:


Link nr 6:


Link nr 7:


Link nr 8: naklejka :0


Dodatkowy link:
https://www.instagram.com/natiibobr/
Na moim ig znajduje się wiele prac sprzed lat, jak i collabów z różnymi ludźmi, więc prosiłabym o nie sugerowanie się niektórymi rysunkami xD wszystkie informacje czy praca jest w 100% moja znajdują się w razie czego w opisie

Opis: Wróciłam po latach by trochę feedbacku dostać na temat moich rysunków. Ostatnio wzięłam się bardziej za anatomię, i trochę ćwiczę ją ze zdjęć bo mam nadzieję, że niedługo rysowanie fullbody będzie przychodziło mi łatwiej. Większość moich prac to jednak główki i naklejki, bo zwykle wykonuje je na zamówienia i przychodzą mi najłatwiej, ale mam nadzieje, że to nieduży problem. Rysuje zwierzątka i ludzi (najbardziej lubię rysować dłonie?!?), dlatego podrzuciłam trochę więcej prac by pokazać moje możliwości w obu zakresach. Ostatnio zakupiłam też sobie nowy program do rysowania i staram się bardziej rozwijać swój styl, dlatego moje prace mogą się od siebie różnić (gwarantuje jednak, że wszystkie są moje xD). Robię rysunki od takich z lineartem, aż do linelessu ze względu na to, że do dziś nie mogę się zdecydować na jedną rzecz. W najbliższej przyszłości planuje też bardziej posunąć się w stronę bardziej dynamicznych mimik i póz. Przepraszam, że tak dużo podrzucam i z góry dziękuje za wszystkie rady<3

no i tutaj też link do starego zgłoszenia
viewtopic.php?f=12&t=2163

Awatar użytkownika
Yudeko

Ilustrator (rekruter)

Tekściarz (młodszy)

Dialogista (młodszy)

Instrumentalista

Ilustrator

Posty: 26
Rejestracja: 03 lip 2018, 13:26

Cześć! Miło widzieć, że nie poddałaś się i podeszłaś do rekrutacji jeszcze raz :D Patrząc po poprzednim podejściu, można od razu zauważyć progres, który osiągnęłaś od tamtego czasu, dlatego gratuluję postępu. Nie nadaję ci jeszcze rangi ilustratora, ale wiedz, że brakuje ci niewiele. Nie rezygnuj z ponownej rekrutacji, bo bardzo ładnie progresujesz i jestem pewna, że niedługo osiągniesz poziom, na którym bez problemu dasz radę dostać się do grupy.

Niestety, nadal widoczne są błędy, na przykład z umiejscowieniem elementów twarzy w różnych pozycjach. Szczególnie zauważalne są problemy z umieszczeniem oczu, wyglądają jakby zostały skopiowane i odwrócone, to znaczy - nie jest pokazana ich perspektywa i to, że oko zachowuje się trochę inaczej pod różnymi kątami. Na 1. linku oczy i usta są na wprost, a nos jest w lekkim 3/4. Z twarzą pokazaną od frontu radzisz sobie dobrze, jednak jeśli jest ona w 3/4, to właśnie widać to, że jeszcze nie do końca opanowałaś rysowanie jej w tej pozycji. Nic straconego! Bardzo łatwo jest to wytrenować, dlatego przy odrobinie ćwiczeń i patrzenia na referencje dasz sobie z tym radę :D Oceniając pracę starałam się patrzeć głównie na to, czy dany rysunek będzie mógł być użyty do projektu i doszłam do wniosku, że rysowanie samych główek cię ograniczy w braniu udziału w rysowaniu do projektów. Heady zawężają możliwości co do wykonania obrazu w piosence, dlatego lepiej jest pokazywać postaci od pasa w górę, a najlepiej to całe ciała, bo to daje największe pole do manewru.
Widać, że próbujesz rysować w różnych stylistykach, co jest na plus, bo się nie ograniczasz tylko do jednego stylu, przez co łatwiej będzie ci się dopasować w przyszłości pod tematykę projektu, czy wytyczne reżysera. Szkoda, że nie podałaś żadnego przykładu skończonego fullbody, bo to by mi ułatwiło podjęcie decyzji oraz zobaczenie, jak sobie z nimi radzisz, bo to jest najważniejsze. Po szkicach ciężko jest mi wyobrazić sobie, jak może wyglądać finalny obrazek, jednakże widzę po linku numer 4, że pewność twojej kreski wzrosła, co mnie cieszy, bo swobodna linia potrafi zmienić wygląd rysunku o 180 stopni. Czasami jest w stanie sprawić, że nie do końca poprawny anatomicznie szkic i tak będzie wyglądać świetnie dzięki temu, że kreska była pewnie poprowadzona. Dlatego polecam wykonywać ćwiczenia pomagające wyrobić sobie dłoń.
Co do linku numer 2 - widać, że chciałaś spróbować użyć żabiej perspektywy, jednak nad tym trzeba popracować. W takiej pozycji głowa by była mniejsza. Ogólnie w tego rodzaju perspektywie to, co jest na dole, jest znacznie większe niż to, co jest na górze. Używanie różnych perspektyw i ich skrótów perspektywistycznych często ułatwia pracę, bo nie trzeba wszystkiego rysować, czasami niektóre elementy będą ukryte, więc o wiele mniej do roboty, jednak żeby iść na skróty, najpierw trzeba umieć to robić, dlatego im szybciej się tego nauczysz, tym lepiej dla ciebie ^-^
Muszę cię pochwalić za ostatnią pracę - naklejkę. Jest bardzo urocza. Fajnie, że zrobiłaś ją minimalistycznie, chyba przylepiłabym sobie taką gdzieś. Twój lineart także się poprawił, jest luźniejszy niż wcześniej i czuć, że robisz go swobodniej.

Nie będę się rozwodzić bardziej nad pracami, mogę to zrobić przez prywatną wiadomość na Discordzie, kontakt do mnie masz tutaj: Yudeko#4356. Jeśli potrzebujesz z czymś pomocy, to jak najbardziej mogę ci jej udzielić (oferta nie jest jednorazowego użytku ;) ). Mam nadzieję, że zobaczymy się za miesiąc (najlepiej z gotowym już fullbody).
squish that cat
Natiibobr

Dialogista (młodszy)

Posty: 13
Rejestracja: 02 wrz 2018, 16:10

Bardzo dziękuje za wszystkie porady!<3 wezme je sobie do serca i spróbuje zastosować w praktyce
nie wiem co prawda kiedy wrócę z kolejnymi rysunkami, bo obecnie czasu nie mam na żadne dopracowane prace, ale i tak, dziekuje i do zobaczenia za jakis czas :>
Zablokowany