Autor: Dżeforek
Link nr 1: http://dzeforek.deviantart.com/art/Wind ... -692503884
Link nr 2: http://dzeforek.deviantart.com/art/Fire-674864876
Dodatkowy link: http://dzeforek.deviantart.com/
Opis: Większość prac na moim DA jest wykonana w mangowym stylu i praktycznie bez tła (bo nie umiem, ale próbuję to jakoś ogarnąć), jednak mam nadzieję, że nikogo to nie zrazi
[Ilustrator] Dżeforek
Moderator: Opiekunowie ilustratorów
O tak, Dżefcia w końcu się rekrutuje!
Powodzonka! Na bank zaliczysz o/
Powodzonka! Na bank zaliczysz o/
Witaj Dżeforek (´ ▽ ` )
Po przejrzeniu Twojego DA, widzę że najlepiej sobie radzisz z fotorealizmem w technice tradycyjnej i to w kolorowym wydaniu! Dzięki czemu jesteś już bardziej zaprzyjaźniona z kolorami, co uszczęśliwia me serduszko. Gorzej niestety wypada anatomia. Anatomia w M&A a realistyką nie różni się aż tak bardzo jak myślimy (pomińmy oczy lol), po prostu jest mniej podkreślana lecz nadal jest baaaardzo podobna, coś bardziej wydłużone (np. szyja, nogi), największy nacisk to po prostu estetyka, by pomimo tych delikatnych zniekształceń nadal to było przyjemne dla oka.
Myślę że jeśli poćwiczysz właśnie tak bardzo nie podkreślać anatomii jak to jest w realistyce i dodasz to do swoich M&A rysunków, anatomia w nich zdecydowanie osiągnie większy poziom. Ostatnie jest mało istotne, lineart, robisz go czasami postrzępionego co za dobrze nie wygląda - czemu to mało istotne? Ponieważ w najnowszych dziełach jakie widzę u Ciebie na DA już to praktycznie nie występuje, a lineart sam w sobie teraz nabiera bardziej charakterystycznej kreski, brawo!
Niezmiernie przyjemnie mi oświadczyć iż witamy Ciebie w gronie ilustratorów ٩(ˊᗜˋ )و
Zapraszam także na Discorda do serwera głównego NK, będziesz mogła tam poznać większość zespołu, pogadać, pograć, a nawet spytać o pomoc.
Po przejrzeniu Twojego DA, widzę że najlepiej sobie radzisz z fotorealizmem w technice tradycyjnej i to w kolorowym wydaniu! Dzięki czemu jesteś już bardziej zaprzyjaźniona z kolorami, co uszczęśliwia me serduszko. Gorzej niestety wypada anatomia. Anatomia w M&A a realistyką nie różni się aż tak bardzo jak myślimy (pomińmy oczy lol), po prostu jest mniej podkreślana lecz nadal jest baaaardzo podobna, coś bardziej wydłużone (np. szyja, nogi), największy nacisk to po prostu estetyka, by pomimo tych delikatnych zniekształceń nadal to było przyjemne dla oka.
Myślę że jeśli poćwiczysz właśnie tak bardzo nie podkreślać anatomii jak to jest w realistyce i dodasz to do swoich M&A rysunków, anatomia w nich zdecydowanie osiągnie większy poziom. Ostatnie jest mało istotne, lineart, robisz go czasami postrzępionego co za dobrze nie wygląda - czemu to mało istotne? Ponieważ w najnowszych dziełach jakie widzę u Ciebie na DA już to praktycznie nie występuje, a lineart sam w sobie teraz nabiera bardziej charakterystycznej kreski, brawo!
Niezmiernie przyjemnie mi oświadczyć iż witamy Ciebie w gronie ilustratorów ٩(ˊᗜˋ )و
Zapraszam także na Discorda do serwera głównego NK, będziesz mogła tam poznać większość zespołu, pogadać, pograć, a nawet spytać o pomoc.