[Ilustrator] Dżeforek

Archiwum

Moderator: Opiekunowie ilustratorów

Awatar użytkownika
Dżeforek

Ilustrator

Posty: 4
Rejestracja: 05 lip 2017, 17:19

Autor: Dżeforek
Link nr 1: http://dzeforek.deviantart.com/art/Wind ... -692503884
Link nr 2: http://dzeforek.deviantart.com/art/Fire-674864876
Dodatkowy link: http://dzeforek.deviantart.com/
Opis: Większość prac na moim DA jest wykonana w mangowym stylu i praktycznie bez tła (bo nie umiem, ale próbuję to jakoś ogarnąć), jednak mam nadzieję, że nikogo to nie zrazi :)
Ostatnio zmieniony 06 sie 2017, 08:41 przez Dżeforek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Naimen

Aktor

Dialogista (młodszy)

Realizator dźwięku (młodszy)

Instrumentalista

Posty: 38
Rejestracja: 22 gru 2016, 21:57

O tak, Dżefcia w końcu się rekrutuje!
Powodzonka! Na bank zaliczysz o/
Awatar użytkownika
Dżeforek

Ilustrator

Posty: 4
Rejestracja: 05 lip 2017, 17:19

Nie dałabyś mi spokoju, gdybym tego nie zrobiła xdd
I dziękuję ;w;
Awatar użytkownika
Bizmut

Aktor

Dźwiękowiec (młodszy)

Posty: 19
Rejestracja: 22 gru 2016, 21:39

Dżeforek \o/ Powodzenia w rekrutacji :D
Awatar użytkownika
Dżeforek

Ilustrator

Posty: 4
Rejestracja: 05 lip 2017, 17:19

Dziękuję ^^
Awatar użytkownika
Happis

Animator

Ilustrator

Posty: 37
Rejestracja: 29 lis 2016, 16:16

Jeżeli tworzyłabyś ilustracje do projektu, to raczej o tło byś martwić się nie musiała (bo najczęściej zależy nam (animatorom, a przynajmniej mi) na samej postaci na przezroczystym tle) !

Btw ta kreska, ten avek * ^ *
TEŻ CHCĘ TAKI OMG
Awatar użytkownika
Dżeforek

Ilustrator

Posty: 4
Rejestracja: 05 lip 2017, 17:19

To dobrze, tła to czarna magia ;w;
I ten avatar nie jest narysowany przeze mnie, przepraszam ;^;
Kadan

Ilustrator

Posty: 56
Rejestracja: 29 lis 2016, 15:53

Witaj Dżeforek (´ ▽ ` )
Po przejrzeniu Twojego DA, widzę że najlepiej sobie radzisz z fotorealizmem w technice tradycyjnej i to w kolorowym wydaniu! Dzięki czemu jesteś już bardziej zaprzyjaźniona z kolorami, co uszczęśliwia me serduszko. Gorzej niestety wypada anatomia. Anatomia w M&A a realistyką nie różni się aż tak bardzo jak myślimy (pomińmy oczy lol), po prostu jest mniej podkreślana lecz nadal jest baaaardzo podobna, coś bardziej wydłużone (np. szyja, nogi), największy nacisk to po prostu estetyka, by pomimo tych delikatnych zniekształceń nadal to było przyjemne dla oka.
Myślę że jeśli poćwiczysz właśnie tak bardzo nie podkreślać anatomii jak to jest w realistyce i dodasz to do swoich M&A rysunków, anatomia w nich zdecydowanie osiągnie większy poziom. Ostatnie jest mało istotne, lineart, robisz go czasami postrzępionego co za dobrze nie wygląda - czemu to mało istotne? Ponieważ w najnowszych dziełach jakie widzę u Ciebie na DA już to praktycznie nie występuje, a lineart sam w sobie teraz nabiera bardziej charakterystycznej kreski, brawo!

Niezmiernie przyjemnie mi oświadczyć iż witamy Ciebie w gronie ilustratorów ٩(ˊᗜˋ )و
Zapraszam także na Discorda do serwera głównego NK, będziesz mogła tam poznać większość zespołu, pogadać, pograć, a nawet spytać o pomoc.
Zablokowany