[Ilustrator] - Zen

Archiwum

Moderator: Opiekunowie ilustratorów

Awatar użytkownika
Zenon

Posty: 4
Rejestracja: 23 lip 2017, 23:06

Autor: Zen czyli ja
Praca 1:
Praca 2:
Opis:
Więc tak praca nr 1 Robiłam Awatar x"D i muszę przyznać , że o anatomii muszę się pouczyć troszkę
Praca nr 2 . Robiłam awatar i ten no nic więcej xD
Mam nadzieję, że moje prace wam się spodobają :)
Ostatnio zmieniony 19 sie 2017, 17:22 przez Zenon, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
090marcin090

Posty: 4
Rejestracja: 02 lip 2017, 23:52

O JAA CIE ubranka wychodzą ci cudnie *_* ale ręka:'D i postawa nóg względem tułowia lololo w każdym bądź razie podoba mi się i powodzenia w rekrutacji :3
Awatar użytkownika
Zenon

Posty: 4
Rejestracja: 23 lip 2017, 23:06

https://zen69senpai.deviantart.com
Założyłam jeszcze Devint Arta więc dla lepszej oceny go podsyłam
Kadan

Ilustrator

Posty: 56
Rejestracja: 29 lis 2016, 15:53

Witaj Zen (´ ▽ ` )
Już od jakiegoś czasu, można powiedzieć że jestem twoim nauczycielem i mogę szczerze powiedzieć iż bardzo mnie cieszy jaki widzę progres w Twoich pracach, dzięki koleżance która ci pozuje, pozy są bardziej dynamiczne, ciekawe, posłuchałaś się jak dotąd wszystkich moich rad, zwracasz większą uwagę na światłocienie, nie są już rozmieszczone byle gdzie, kolory zaczynają się z sobą mniej gryźć. Nadal musisz jednak pracować, przyłożyć się do szczegółów związanych z anatomią (szczególnie kończyny, im wcześniej się za nie zabierzesz a nie będziesz ich omijać, tym bardziej później nie będą odstawać od reszty), teraz gdy już bardziej ogarniasz światłocienie (gdzie mniej wiecej powinny się znajdować) czas by zwrócić uwagę na przestrzeń pomiędzy rzeczą która cień rzuca a rzeczą na której ten cień będzie się znajdować - praca nr.2 dokładnie pokazuje ten problem.