Link do oryginału :
Link do udźwiękowionej scenki :
Link do materiałów : http://uploadfile.pl/pokaz/1253736---bxtw.html
Hejka! Tym razem postanowiłem celować w dźwiękowca, nigdy nie sądziłem, że będzie to robota dla mnie, ale ostatnio strasznie się w to wkręciłem.
Efekty na głosie nakładałem w Reaperze i Fl studio , a sklejałem wszystko w Vegasie.
Miłego oceniania ! ^^
[Dźwiękowiec] Ren
Moderator: Opiekunowie dźwiękowców
Oj, króciutka scenka, ale coś pokazałeś. Generalnie nie jest źle, udźwiękowienie dosyć dobrze zrobione. Jednak do paru rzeczy bym się przyczepił.
0:23 i 0:34 - o ile w większości głośność jest raczej zbalansowana, to ten odgłos jest zbyt głośny i wybija się na pierwszy plan, zwłaszcza w zestawieniu z głosami postaci w tym fragmencie.
0:37 - tu, gdy pod wylatuje z prawej, aż prosi się o to, by jego efekt dźwiękowy też płynnie przechodził w prawo.
0:48 - coś jest nie tak z tymi krokami. Brzmią, jakby rozlegały się jednocześnie z lewej i prawej, ale to nie pogłos. Gdyby to był pogłos, nawet stereo, to by pasowało do tej przestrzeni, w której się znajduje. Obecnie powoduje dysonans, nie pasuje do obrazu.
1:25 - tu oprócz "rumble" przydałby się też dźwięk wielkich, kruszących się głazów, uderzających od siebie. Obecny dźwięk nie oddaje ich masy i skali zniszczenia.
W tej chwili mogę ci przyznać rangę "młodszego dźwiękowca". Głównie właśnie ze względu na wymienione małe problemy i to, że dużo nie pokazałeś. Natomiast wydaje mi się, że łapiesz, o co chodzi i po udziale w trochę większym projekcie zasłużysz na pełną rangę. Pisz wtedy do mnie lub konji'ego
W sumie tyle, gratulacje!
0:23 i 0:34 - o ile w większości głośność jest raczej zbalansowana, to ten odgłos jest zbyt głośny i wybija się na pierwszy plan, zwłaszcza w zestawieniu z głosami postaci w tym fragmencie.
0:37 - tu, gdy pod wylatuje z prawej, aż prosi się o to, by jego efekt dźwiękowy też płynnie przechodził w prawo.
0:48 - coś jest nie tak z tymi krokami. Brzmią, jakby rozlegały się jednocześnie z lewej i prawej, ale to nie pogłos. Gdyby to był pogłos, nawet stereo, to by pasowało do tej przestrzeni, w której się znajduje. Obecnie powoduje dysonans, nie pasuje do obrazu.
1:25 - tu oprócz "rumble" przydałby się też dźwięk wielkich, kruszących się głazów, uderzających od siebie. Obecny dźwięk nie oddaje ich masy i skali zniszczenia.
W tej chwili mogę ci przyznać rangę "młodszego dźwiękowca". Głównie właśnie ze względu na wymienione małe problemy i to, że dużo nie pokazałeś. Natomiast wydaje mi się, że łapiesz, o co chodzi i po udziale w trochę większym projekcie zasłużysz na pełną rangę. Pisz wtedy do mnie lub konji'ego

W sumie tyle, gratulacje!
Jestę ustonogię.