Tak... nie pytajcie co tutaj robię... ^^ Starałam się wybrać coś normalnego...
Oryginał: https://www.youtube.com/watch?v=8srEvr ... storkeater
Moja scenka: https://drive.google.com/file/d/1Y3kKq ... sp=sharing
Materiały: https://drive.google.com/drive/folders ... sp=sharing
(tak dla ciekawskich, inspiracją do tego była Pchełka)
[Dźwiękowiec] IkiW
Moderator: Opiekunowie dźwiękowców
Siemaneczko. To lecim z tym tematem:
0:10 - brak efektu spuszczanego ciśnienia np
https://freesound.org/people/InspectorJ/sounds/361546/
0:11 - trzask drzwiczek bardzo się wybija, jest zbyt ostry i głośny
0:13 - nie wykasowana czkawka
0:14 brak klaśnięcia w dłonie
0:18 - brak szurnięcia dłoni
Czy postaciom podkładałaś głos? bo na początku nie ma wdechów obu postaci kiedy się zatrzymują przed lodziarką a później już słysze dorobione inne dźwięki postaci.
0:23 - nie słychać lizania
0:34 - dźwięki pochwycenia dzieci i wciągnięcia ich do samochodu bardzo mało wyraziste
Dalej już sprawdzałem mniej dokładnie, sporo efektów brakowało, część za mało wyrazistych część za głośnych, część za cichych. Ogólnie wybrałaś sobie bardzo trudną scenkę, która nastawiona jest głównie na oprawę audiowizualną. W takich produkcjach bez dialogów ścieżka musi być bardzo dobrze dopracowana, żeby całość nie sprawiała złego wrażenia.
Mamy teraz dwie ścieżki postępowania:
- albo będziesz musiała w tę scenkę włożyć kilkukrotnie więcej pracy, dodać efekty i wymienić te słabsze, wyrównać poziomy głośności, zdecydować się czy postacie są nieme czy jednak nagrywasz ich odgłosy bo jest tak przez pół mniej więcej itp
- albo spróbuj sobie poszukać łatwiejszej normalnej scenki z dialogami i od niej zacząć te ciężką przygodę
btw (liczyłem, że z tv usłysze świat według kiepskich xD )
Podejmij przez najbliższy tydzień decyzję i daj znać w tym temacie lub do mnie na priv discorda.
Pozdrowionka!
0:10 - brak efektu spuszczanego ciśnienia np
https://freesound.org/people/InspectorJ/sounds/361546/
0:11 - trzask drzwiczek bardzo się wybija, jest zbyt ostry i głośny
0:13 - nie wykasowana czkawka
0:14 brak klaśnięcia w dłonie
0:18 - brak szurnięcia dłoni
Czy postaciom podkładałaś głos? bo na początku nie ma wdechów obu postaci kiedy się zatrzymują przed lodziarką a później już słysze dorobione inne dźwięki postaci.
0:23 - nie słychać lizania
0:34 - dźwięki pochwycenia dzieci i wciągnięcia ich do samochodu bardzo mało wyraziste
Dalej już sprawdzałem mniej dokładnie, sporo efektów brakowało, część za mało wyrazistych część za głośnych, część za cichych. Ogólnie wybrałaś sobie bardzo trudną scenkę, która nastawiona jest głównie na oprawę audiowizualną. W takich produkcjach bez dialogów ścieżka musi być bardzo dobrze dopracowana, żeby całość nie sprawiała złego wrażenia.
Mamy teraz dwie ścieżki postępowania:
- albo będziesz musiała w tę scenkę włożyć kilkukrotnie więcej pracy, dodać efekty i wymienić te słabsze, wyrównać poziomy głośności, zdecydować się czy postacie są nieme czy jednak nagrywasz ich odgłosy bo jest tak przez pół mniej więcej itp
- albo spróbuj sobie poszukać łatwiejszej normalnej scenki z dialogami i od niej zacząć te ciężką przygodę
btw (liczyłem, że z tv usłysze świat według kiepskich xD )
Podejmij przez najbliższy tydzień decyzję i daj znać w tym temacie lub do mnie na priv discorda.
Pozdrowionka!
Ty jesteś Rencią. Ja jestem Rencią. Wszyscy jesteśmy Renciami.
Hmmm aż dziw bierze że są westchnięcia itp, gdyż ich nie dodawałam... a czkawki dodawałam osobno z dźwięku pobranego. Nie spuszcza ciśnienia ale hamuje... Lizanie jest No nie wiem, może mam fatalne słuchawki... nie wnikam. Spróbuję coś prostrzego, ale szczerze to ciężko cokolwiek znaleźć... Kolejne podesłać ci tu czy na priv? Zgaduję że scenje co robiłam na Asu nie mogę podesłać
-----
O nie, dobra, teraz słyszę... kurcze albo zbytnio wyciszylam albo coś zepsułam... boże, czemu nie sprawdziłam...
-----
Głupie tłumaczenie, ale w programie brzmi inaczej niż po wyeksportowaniu... ... sp=sharing
-----
O nie, dobra, teraz słyszę... kurcze albo zbytnio wyciszylam albo coś zepsułam... boże, czemu nie sprawdziłam...
-----
Głupie tłumaczenie, ale w programie brzmi inaczej niż po wyeksportowaniu... ... sp=sharing
Wasza Wiki <3
Hejka. Chodzi mi o brak konsekwencji. Część odgłosów bohaterów jest część nie ma więc nie wiem czy mam to oceniać:
- część odgłosów nie została wyczyszczona ze ścieżki
czy może:
- część odgłosów bohaterów nie została zmontowana
Jak już wchodzimy w szczegóły techniczne to pojazdy ciężarowe posiadają hamulce pneumatyczne gdzie podczas hamowania pojawia się odgłos "spuszczanego ciśnienia". Tak, to jest hamowanie ale odgłos jest spuszczanego/zwalnianego ciśnienia. Przykładowy tego typu odgłos podałem Ci w linku w pierwszej wiadomości. Nie mówie, że sam odgłos hamowania, który dałaś jest zły, jednak tak jak wspomniałem w tego typu klipach wypełnienie różnymi sfx dodaje produkcji głębi i wyrazu. Bez tego całość brzmi płasko a nie ma dialogów które to wypełnią. Tutaj widz sie skupia na obrazie i właśnie sfx Dlatego jest to bardzo trudny projekt dla dźwiękowca. Nie można niedoróbek zamaskować dialogami, wszystko musi być perfekcyjne.
Jeśli chodzi o lizanie to tak, pierwsze liźnięcie jest, nie ma kolejnych, które słychać w tle.
Kolejny link, który podesłałaś jest wadliwy, nie mogę go otworzyć
Jeśli chcesz możesz kontynuować ten projekt wkładając w niego znacznie więcej pracy. Dokładne przeanalizowanie oryginału, sprawdzenie czego brakuje u Ciebie, uzupełnienie braków, umieszczenie dźwięków w przestrzeni i odpowiednie ustawienie poziomów głośności poszczególnych sfx. Wtedy prosiłbym Cię o kolejne poprawione wersje nie wcześniej niż co 2 tyg lub jeśli zejdzie dłużej to aż będzie gotowe. Czegoś takiego nie da się poskładać w jeden wieczór, trzeba analizować, porównywać, odpocząć i słuchać ponownie itd itd.
Możesz też spróbować innej łatwiejszej scenki, z dialogami. Decyzja należy do Ciebie
- część odgłosów nie została wyczyszczona ze ścieżki
czy może:
- część odgłosów bohaterów nie została zmontowana
Jak już wchodzimy w szczegóły techniczne to pojazdy ciężarowe posiadają hamulce pneumatyczne gdzie podczas hamowania pojawia się odgłos "spuszczanego ciśnienia". Tak, to jest hamowanie ale odgłos jest spuszczanego/zwalnianego ciśnienia. Przykładowy tego typu odgłos podałem Ci w linku w pierwszej wiadomości. Nie mówie, że sam odgłos hamowania, który dałaś jest zły, jednak tak jak wspomniałem w tego typu klipach wypełnienie różnymi sfx dodaje produkcji głębi i wyrazu. Bez tego całość brzmi płasko a nie ma dialogów które to wypełnią. Tutaj widz sie skupia na obrazie i właśnie sfx Dlatego jest to bardzo trudny projekt dla dźwiękowca. Nie można niedoróbek zamaskować dialogami, wszystko musi być perfekcyjne.
Jeśli chodzi o lizanie to tak, pierwsze liźnięcie jest, nie ma kolejnych, które słychać w tle.
Kolejny link, który podesłałaś jest wadliwy, nie mogę go otworzyć
Jeśli chcesz możesz kontynuować ten projekt wkładając w niego znacznie więcej pracy. Dokładne przeanalizowanie oryginału, sprawdzenie czego brakuje u Ciebie, uzupełnienie braków, umieszczenie dźwięków w przestrzeni i odpowiednie ustawienie poziomów głośności poszczególnych sfx. Wtedy prosiłbym Cię o kolejne poprawione wersje nie wcześniej niż co 2 tyg lub jeśli zejdzie dłużej to aż będzie gotowe. Czegoś takiego nie da się poskładać w jeden wieczór, trzeba analizować, porównywać, odpocząć i słuchać ponownie itd itd.
Możesz też spróbować innej łatwiejszej scenki, z dialogami. Decyzja należy do Ciebie
Ty jesteś Rencią. Ja jestem Rencią. Wszyscy jesteśmy Renciami.
Tutaj jest nowa scenka
I link ze wszystkim co użyłam
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
I link ze wszystkim co użyłam
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Wasza Wiki <3
OK, otrzymasz młodszego dźwiękowca biorąc pod uwagę te i poprzednią pracę ale z zastrzeżeniami. Przede wszystkim jakość, która jest słaba i nie tyczy się tylko obrazu ale dźwięku też. Coś musiałaś namieszać w trakcie eksportów, taki poziom nie będzie akceptowalny w projektach na kanał. Druga sprawa to jeżeli będziesz uczestniczyć jako dźwiękowiec w jakimś projekcie to proszę podsyłać efekty prac do mnie do sprawdzenia. Nie wiem jeszcze jak poradzisz sobie przy pracy dodatkowo z ost i z bardziej skomplikowaną sekwencją sfx, jak sama wspomniałaś masz problem z dużą ilością ścieżek. Po rangę na discordzie prosze się zgłosić na discordzie.
Ty jesteś Rencią. Ja jestem Rencią. Wszyscy jesteśmy Renciami.