Dźwiękowiec

[archiwum]

Moderator: Opiekunowie dźwiękowców

Awatar użytkownika
Zocha

Aktor

Wokalista

Dźwiękowiec (młodszy)

Posty: 7
Rejestracja: 17 lut 2020, 11:31

DiscordID: @zocha#3272
Link do oryginału:

Link do Twojej ścieżki:

Hejka
Jestem studentką kreacji dźwięku w Warszawskiej Szkole Filmowej. Wrzucam tutaj mój pierwszy projekt zrealizowany całkowicie samodzielnie. Wszystkie dźwięki są zrobione (nagrane i obrobione) przeze mnie, włącznie z dubbingiem wiedźmina (jestem dziewczyną, więc proszę o wyrozumiałość w kwestii barwy głosu haha). Bardzo chcę się uczyć w tej materii :)
Awatar użytkownika
nouwak

Dialogista (rekruter)

Dźwiękowiec (rekruter)

Reżyser scenek

Aktor

Dialogista

Dźwiękowiec

Posty: 109
Rejestracja: 09 paź 2016, 21:28

Hej, nie przejmuj się, w tej rekrutacji nie oceniamy aktorstwa ani dopasowania do postaci. Tylko aspakty techniczne, jak zgodność z kłapami, balans głośności czy efekty. Twoje udźwiękowienie faktycznie robi wrażenie, tym bardziej jeśli wszystkie dźwięki nagrałaś sama i nie korzystałaś z żadnych baz dźwięków. Natomiast co do paru rzeczy dalej mogę się przyczepić.

Pierwsza ogólna rzecz, która rzuciła mi się w uszy, to że dźwięki są bardzo cicho w stosunku do dialogów, czasem wręcz ledwo słyszalne. wydaje mi się, że sporo z nich można by podgłośnić i wcale nie zagłuszałyby dialogów. I mam wrażenie, że część odgłosów, które wypisałem jako brakujące, może nawet są w scence, ale na tyle cicho, że nie jestem w stanie ich wyłapać, albo zlewają się z czymś innym.

Inna ogólna kwestia to brak muzyki - rozumiem, że tu chciałaś wszystko od początku do końca zrobić sama. I twój śpiew faktycznie robi sporą robotę, ale dalej jest sporo miejsc, w których w oryginale muzyka była i bez niej (niekoniecznie takiej samej, może być inna pasująca) pewne fragmenty brzmią mocno pusto i tracą sporo klimatu.