Dziękuję za Twoje zgłoszenie!
Skoro surowa ocena to surowa

Całość jest całkiem dobrze zmontowana, poziomy głośności względnie dobrze dobrane do sytuacji, dialogi ładnie wpasowane w kłapy.
Na pewno się przyczepie do ubogich niezróżnicowanych efektów dźwiękowych:
- w 6stej i 8smej sekundzie brak efektu "whoosh" podczas wstawania postaci
-w 10tej sekundzie brak efektu pęknięcia i rozdzielenia ziemi plus spadające kamienie
- w 16 sekundzie zbyt mało donośny w porównaniu do oryginału wystrzał lawy
- w 18stej sekundzie brak świstu wystrzeliwanych kawałków lawy/magmy
- w 20 sekundzie kroki masz zbyt "płaskie" bardziej pasują do pokoju, natomiast oni biegną po ściółce leśnej, kroki powinny być bardziej "chrupiące"

- w 26 sekundzie i w Twoim i w oryginale jest powtarzany ten sam efekt uderzania/spadania kawałków lawy/magmy co według mnie brzmi za sztucznie, osobiście zróżnicowałbym troszke te efekty. (nie Twoja wina, oryginał też tak brzmi). Z drugiej strony podoba mi się, że w Twojej scence ten efekt jest donośniejszy, stwarza większe wrażenie zagrożenia
Poprosiłbym Cię o dopracowanie w.w. efektów. Masz na to czas do 14.07.17r.
Pozdrawiam i dobra robota!
Ty jesteś Rencią. Ja jestem Rencią. Wszyscy jesteśmy Renciami.