Witajcie ludziska!

Poznajmy się! :)
Awatar użytkownika
Beziak

Posty: 5
Rejestracja: 06 cze 2018, 15:29

Nick: Beziak
Wiek: 18
Płeć: Mężczyzna
Próbka głosu: Jeszcze takowej nie mam, a nie chce zrobić czegoś źle, więc niebawem wkleję takową :/
Czym chciałbyś się zajmować się w grupie: Od jakiegoś czasu zacząłem interesować się fandubbingiem, więc celuję w rolę aktora, jednak jestem w tej kwestii dość zielony, więc przyszedłem się tu czegoś nauczyć ^^
Wymarzona scenka/rola/piosenka/projekt: Jeszcze nie wiem.. trafiłem właśnie tu żeby znaleźć odpowiedzi na poszczególne pytania. Z waszą pomocą chcę wykonać pierwsze kroki i mam nadzieję, że takowej pomocy mi użyczycie, jednak po przemyśleniu, chyba chciałbym wcielić się w rolę czarnego charakteru albowiem zawsze najbardziej z utożsamiam się z nimi :D
Mikrofon: Blue Yeti

Awatar użytkownika
Pchełka
Lider grupy
Lider grupy

Tekściarz (rekruter)

Reżyser piosenek

Tekściarz

Posty: 602
Rejestracja: 09 paź 2016, 21:50

Próbuj, wrzucaj, ćwicz <3 Zajrzyj do szkółki i na Discorda :D
Awatar użytkownika
Beziak

Posty: 5
Rejestracja: 06 cze 2018, 15:29

Obydwie te rzeczy robię, na discordzie staram się regularnie udzielać i z ćwiczeń korzystam w ramach mych upodobań. Na dniach powinienem zaktualizować post i dać link do krasnoludków (przy dobrych wiatrach nawet dziś) :D
Awatar użytkownika
S-Line Creepy

Aktor

Posty: 15
Rejestracja: 07 cze 2018, 16:20

Witajcie bardzo serdecznie.
Nazywam się S-LineCreepy ,sam mam kanał z Creepypastami, oraz nagrałem już Krasnoludki i Dubbing.
Pozdrawiam Wszystkich ;)
Pozdrawiam S-LineCreepy 8-)
Awatar użytkownika
Beziak

Posty: 5
Rejestracja: 06 cze 2018, 15:29

S-Line Creepy pisze:
07 cze 2018, 18:11
Witajcie bardzo serdecznie.
Nazywam się S-LineCreepy ,sam mam kanał z Creepypastami, oraz nagrałem już Krasnoludki i Dubbing.
Pozdrawiam Wszystkich ;)
A jak długo prowadzisz sam kanał i czy samym motywem przewodnim są Creepypasty? Czy jest coś jeszcze co mógłbym na nim znaleźć?
Awatar użytkownika