No siema :)

Poznajmy się! :)
Awatar użytkownika
Garczu

Posty: 2
Rejestracja: 10 kwie 2018, 17:02

Nick: Garczu
Wiek: 16
Płeć: Mężczyzna
Próbka głosu: - sorki za dźwięki w tle, mieszkam w centrum miasta i w momencie nagrywania miałem otwarte okno, gdy jest zamknięte nie słychać żadnych niepożądanych dźwięków :)
Czym chciałbyś się zajmować się w grupie: Od zawsze fascynowało mnie aktorstwo głosowe, tym też pragnę się zajmować w grupie, uważam się za osobę kreatywną, lubię się bawić głosem :) Dodam jeszcze że jestem całkowitym amatorem w kwestii voice actingu.
Wymarzona scenka/rola/piosenka/projekt: Dowolna rola w Gothicu/Wiedźminie, ale bardziej w Gothicu - kocham :)
Mikrofon: Novox NC-1

Na początek pasuje się przywitać, także... ten... no.... Witam! :)
Mam na imię Krystian, ale znajomi mówią na mnie Garczu (pseudo od nazwiska), mam bardzo szeroki wachlarz zainteresowań, tutaj kilka z nich: gaming, seriale, komiksy, metal/rock music, sporty, o zgrozo Historia, voice acting, śpiew, motocykle itd. Bardzo lubię kuchnię orientalną. Mieszkam w województwie małopolskim, na terenie beskidu wyspowego, w Limanowej ;) Lubię podróżować i poznawać nowych ludzi. Lubię mówić po angielsku XD
No i myślę że na tą chwilę to wszystko ;)
Awatar użytkownika
Pchełka
Lider grupy
Lider grupy

Tekściarz (rekruter)

Reżyser piosenek

Tekściarz

Posty: 602
Rejestracja: 09 paź 2016, 21:50

"o zgrozo" faktycznie pasuje do historii :P Jakie kraje odwiedziłeś? :D
Awatar użytkownika
Garczu

Posty: 2
Rejestracja: 10 kwie 2018, 17:02

Czechy, Słowacja, Ukraina, Anglia i oczywiście duża część Polski :D Póki co tyle, ale dopiero 16 lat, także myślę że jeszcze wiele przede mną :)
Awatar użytkownika
Pchełka
Lider grupy
Lider grupy

Tekściarz (rekruter)

Reżyser piosenek

Tekściarz

Posty: 602
Rejestracja: 09 paź 2016, 21:50

To może jakiś Interrail na świętowanie osiemnastki? :D Polecam! No i dużo czasu na przygotowanie ;)
Awatar użytkownika
Kubacz

Aktor

Posty: 118
Rejestracja: 23 gru 2016, 11:31