Cześć!

Poznajmy się! :)
olsonn

Aktor

Posty: 4
Rejestracja: 09 maja 2019, 12:37

Nick: olsonn
Wiek: 17
Płeć:
Próbka głosu:
Czym chciałbyś się zajmować się w grupie: Udało mi się wywalczyć młodszego aktora <3
Wymarzona scenka/rola/piosenka/projekt: Dowolny bohater jakiegoś haremu/romcoma, ewentualnie jakiś schwarzcharakter
Mikrofon: Samson Go Mic

Siemanko, cześć i czołem, przywitanie spóźnione bo dopiero teraz odkryłem istnienie tego działu x D!
Jestem Olek, mam 17 lat i od czasu mutacji ludzie mnie dręczyli, że powinienem spróbować swoich sił w dubbingowaniu/lektorowaniu/komentarzu sportowym.
Jako, że niespecjalnie jestem fanem bezemocjonalnego lektorowania, to uznałem, że spróbuję swoich sił tutaj... no i jestem.

W wolnym czasie jestem uczniem liceum, siedzę na mat-fiz-infie, przy czym jestem ekstremalnym wręcz idiotą jeżeli chodzi o fizykę. Serio.
Do moich hobby można zaliczyć ogniskową grę na gitarze, sklejanie piony z każdym znajomym na szkolnym korytarzu czy też granie w gierki.
Mnóstwo czasu marnuję na wyrywaniu sobie włosów przy grze w League of Legends, niszczeniu klawiatury grając w osu!,
ewentualnie ogrywaniu po raz kolejny którejś Persony.
Jestem pewny siebie i nie boję się nowych wyzwań, a jak już się podejmuję czegoś, to nigdy nie zawalam!
Lubię się socjalizować, poznawać nowych ludzi i gadać z nimi i śmiem twierdzić, że jestem podręcznikowym przykładem ekstrawertyka.

Na NK natrafiłem przypadkiem, kiedy szukałem bez większego sukcesu OP w dobrej jakości do jednego z pierwszych anime które oglądałem.
(https://nanokarrin.pl/my-product/sekai- ... ochiteiru/)
Od samego początku mojego weebostwa mam słabość do shoujo i romcom'ów, a zwłaszcza do ich openingów które siedzą mi w głowie 3 miesiące po tym jak skończyłem oglądać jakąś serię. Z normalnej muzyki słucham praktycznie wszystkiego z wyjątkiem disco-polo, a z ulubionych gatunków mogę wyróżnić alt-rock i jazzik.