Shmerek - rekrutacja

[archiwum]

Moderator: Opiekunowie aktorów

Shmerek

Aktor

Posty: 4
Rejestracja: 11 lis 2020, 11:47

DiscordID: Shmerek#8826
Jaki masz mikrofon: Studio Tracer pro + słuchawki AKG K52
Krasnoludki:
Scenka:

Hej! Jestem Shmerek ^^ Uwielbiam grać w dubbingach oraz występować na scenie. Od 6 lat jestem aktorką musicalową, a stricte dubbingiem zajmuję się od kilku miesięcy. Występowałam już w kilkunastu projektach i mam nadzieję, że - jeden z nich podesłany tutaj - projekt na rekrutację spodoba się wam tak samo, jak mi. Liczę na dalszą współpracę!
Ostatnio zmieniony 10 mar 2021, 19:30 przez Shmerek, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Alisun

Aktor

Dialogista (młodszy)

Posty: 213
Rejestracja: 24 sie 2017, 00:34

Hejka!

Fajne Krasnoludki. Pomanewruj tylko trochę odległością siebie od mikrofonu albo jego czułością, bo zebrał np. wiele niepotrzebnych mlaśnięć w tym nagraniu. Zdarzyła Ci też jedna wpadka w tekście, bo powiedziałaś "dość", a w wierszu jest "dosyć". Poza tym reszta, w tym dykcja, jest git.

Trochę balans głośności kulał w scence, przez co muzyka dominowała nad głośnością Twojej postaci. Jak podniosłaś głos/krzyknęłaś "Pines", to pojawił się przester, więc uważaj na dostosowywanie czułości mikrofonu do głośniejszych kwestii. Nie zagrałaś źle, ale też ta scenka nie wiele pokazała. Zatem poprosiłabym Cię do dosłanie jeszcze jednej scenki. Najlepiej jakby nie było w niej innego audio niż tylko Twój głos, żeby nic go nie zagłuszało. Poszukaj scenki, która będzie zawierać jakąś mocniejszą emocję: rozpacz, euforię, gniew itp. albo i kilka z nich. Pozwoli to na lepsze sprawdzenie Twoich umiejętności i nie powinno zostawić wątpliwości. ;) Czas do 29 marca (czyli 2 tygodnie od teraz). Powodzenia! o/
Shmerek

Aktor

Posty: 4
Rejestracja: 11 lis 2020, 11:47