Rekrutacja na aktorkę | Charlotte307

[archiwum]

Moderator: Opiekunowie aktorów

Charlotte307

Posty: 1
Rejestracja: 22 mar 2021, 22:55

DiscordID: Charlotte307#6929
Jaki masz mikrofon: Razer Seiren X
Krasnoludki:
Scenka:
Coś o mnie: Studiuję produkcję filmową i marzy mi się praca głosem. Do tej pory wiecznie odkładałam to na później, ale wreszcie postanowiłam zrobić krok w kierunku spełnienia marzeń. Przyjmę do serca wszystkie rady i na klatę całą krytykę! :)

Awatar użytkownika
JackTheRipper

Dialogista (młodszy)

Posty: 11
Rejestracja: 21 sty 2021, 14:39

Nawet fajne, ale kiedy Katara krzyczy na Sokkę nie czuć jej emocji w twoim głosie
Awatar użytkownika
Aloes

Aktor (rekruter)

Reżyser scenek

Aktor

Posty: 389
Rejestracja: 22 gru 2016, 22:10

Serwus!

Bardzo, bardzo sympatyczne Krasnoludki, nie mam się do czego przyczepić. Jedynie kwestie techniczne - staraj się nie zmieniać pozycji na krześle ani nie uderzać w popfiltr/statyw, bo to słychać, i nagranie leci do kosza.
Okej, przechodząc do scenki - od samego początku słychać jak zaciska ci się gardło. Z początku można to zrozumieć, bo może Katara nie chce spłoszyć ryby, ale w późniejszej części scenki, jej pół szepczący ton głosu jest już raczej nie do wytłumaczenia. Szkoda też, że zabrakło reagów gdy woda zaczyna szarpać łódką, ponieważ dobrze weryfikują umiejętności aktora. Jak również krzyk wycięty z oryginału jest dla mnie sporą zagadką...