Strona 1 z 1

[Animator] BartoszKonkol

: 24 maja 2017, 19:08
autor: BartoszKonkol

Autor: BartoszKonkol
Link nr 1: https://1drv.ms/v/s!ArouWWIKGpsCjkXfjcX_Xh3oScVc
Link nr 2: https://1drv.ms/v/s!ArouWWIKGpsCjkT8gjWau5gmbnpy
Użyte programy: Cinema4D (Btooom), Vegas (Mirai Nikki)
Czas pracy nad projektem: Przy Btooom ciężko określić, bo projekt porzuciłem i dopiero po czasie do niego wróciłem; natomiast przy Mirai Nikki około 4 godziny.


Re: [Animator] BartoszKonkol

: 25 maja 2017, 00:08
autor: KaraKopiara
Siemanko!

Btooom:
ogólnie ciężko mi oceniać to wideo, bo nie korzystam z tego programu i nie wiem jak wiele pracy i umiejętności potrzeba, aby osiągnąć taki efekt. Ale skoro o efekcie mowa:
- w wielu momentach napisy są nieczytelne, przelatują za szybko lub pojawiają się jeden na drugim
- tekstura użyta na nich nie pomaga - lepiej, żeby były gładkie, użyłeś na nich dynamicznych animacji, więc nie potrzebują udziwnień
- całość wygląda jak gotowy preset z programu. Tworzyłeś animację od podstaw? Jeśli tak, to plusik, jednak użycie małych ramek z fragmentami anime na czarnym tle nie wygląda zbyt estetycznie. Do fandubbingu o wiele bardziej nadawałoby się zwykłe amv.


Mirai Nikki:

- intro NK z jednolicie czerwonym filtrem wygląda źle i płasko. Użycie kilku kolorów, lub potraktowanie czerwienią tylko jednego kanału (cienie, półcienie, światła) dałoby o wiele głębszy efekt
- w 0:14 i 0:19 źle przycięty dźwięk, musisz uważać na takie drobiazgi
- spectrum na boku moim zdaniem zbędne
- font użyty do creditsów średnio pasuje i znika pośród wideo - użyłabym tutaj grubszej czcionki i cienia
- to samo odnośnie reszty napisów. Zarówno muzyka, jak i amv są szybkie i agresywne - warto posiedzieć w takim wypadku dłużej nad ciekawymi, dynamicznymi animacjami tekstu, zwłaszcza, jeśli oprócz tego nie planujemy żadnych dodatkowych ''atrakcji''
- za dużo czerwieni! I to takiej najgorszej, jaką może wybrać grafik, bardzo nasyconej. Kolor ten ma to do siebie że podczas kompresji mocno traci na jakości i dodatkowo boli w oczy. Użyty na napisach często zlewa się z tłem.

Uważam, że masz potencjał, ale po twoich pracach wnioskuję, że w robieniu obrazu nie siedzisz zbyt długo. Brakuje jeszcze tego poczucia estetyki i pomysłów na urozmaicenie wideo. Pamiętaj, że jednym z najważniejszych czynników, na które powinno się zwracać uwagę, jest czytelność napisów na wideo.
Na daną chwilę jestem na nie. Na discordzie dostaniesz zaproszenie na serwer Grafików i razem możemy trochę posiedzieć nad szlifowaniem twoich umiejętności, oczywiście jeśli chcesz <3

Re: [Animator] BartoszKonkol

: 25 maja 2017, 00:36
autor: BartoszKonkol
Dziękuję za opinie i wskazówki na przyszłość!

Odnośnie Btooom to tak, animacje były tworzone od zera. Cinema4D pozwala na przygotowanie modeli, teksturowanie ich, a następnie rozłożenie w czasie wraz z ruchem kamery i dźwiękiem.

Natomiast co do Mirai Nikki - podgląd z OneDrive coś nie daje sobie z tym rady, stąd te powtórzenia dźwięku/strzelania/itp. oraz nagłe spadki rozdzielczości. Na lokalnym odtwarzaczu ten sam plik już takich incydentów nie wykazuje.

W każdym razie, dziękuję za rozpatrzenie rekrutacji!
Na serwerze grafików już jestem, a w kwestii szlifowania umiejętności - to oczywiście, byłbym chętny ^^

Re: [Animator] BartoszKonkol

: 25 maja 2017, 22:04
autor: emilek
I nie wrzucaj filmów na onedrive bo ich odtwarzacz to okrutnik.