[Tekściarz] Henko

Rekrutacja otwarta

Moderator: Opiekunowie tekściarzy

Henko

Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2018, 10:36

Tytuł: Join the herd by forest rain (my little pony)
Link do oryginału:
Link do dema:
Tekst:
O czym do mnie mówisz?
Rozpalony mi powtarzasz
Nie wiem, czy zrozumieć chcę
Te dziecinne gadki znam

Powiedz ty mi czy masz rozum
I godności ludzkiej krztę
Wciąż dumny możesz być?

No myśl, brony myśl
Zmarnowałeś cenny czas
To ten twój słodki świat
A już za nim nie ma nic

Otwierasz usta swe
By znowu prosić mnie
Bym tutaj był
By z tobą wraz podnieść krzyk...

Ref. Facet może też
Puścić ogon w ruch
Twilight Sparkle, Pinkie Pie
Applejack i Fluttershy
Nie lękajcie się
W sercu miejsce mam
Rainbow Dash i Rarity
Dołącz do nas, dowiodę ci

Dzięki wielkie stary
Kuce w uśmiech mnie przybrały
Choć niechętnie, przyznam ci
Ten serial nie jest zły

Wybaczcie mi wyzwiska
Szczęście już mi nie umyka
Choć jak dzieciak czuje się
To zostać przy tym chcę

No wiem, brony, wiem
Ty oświeciłeś mnie
Nie mogłem myśleć, że
Kucyki to fajna rzecz

Już przy zegarze śpię
Bo tak bardzo chcę
Zobaczyć show
Hej, razem podnieśmy głos:

Ref. Facet może też...

No wiem, brony, wiem
Już częścią was być chcę
No, jak mam spłacić dług?
Tyleś zrobił dla mnie już

No wiem, brony, wiem
Już częścią was być chcę
No, jak mam spłacić dług?

Ref. Facet może też... ]x2
___________________________________________________________________
Tytuł: Gravity falls (wodogrzmoty małe)
Link do oryginału:
Link do dema:

Tekst:
Sekretów kryje las
Więcej niż znasz
Może jeden wskaże nam brzask
Wszystko jest podejrzane
Komu dać zaufanie?
Co wszyscy ukrywają?
Pytania, zbywają
Na wszystkie odpowiedzi
Ułożą jasny obraz nam

Co wiedzieć masz
Pokaże czas
Lecz część prawdy
Wciąż ukrywam
Gdzie ty się dowiedziałeś?
Tego wiedzieć nie miałeś!
Ja tylko chcę cię chronić!
Nie pragnę, cię zwodzić
Uciekaj, już się zbliża!
Pamiętaj, nie oglądaj się!
___________________________________________
Do Wodogrzmotów dodałam 2 dema oddzielnie, ponieważ oryginał ma 2 części, które niestety nagrałam oddzielnie :(
Awatar użytkownika
Pchełka
Lider grupy
Lider grupy

Tekściarz (rekruter)

Reżyser piosenek

Tekściarz

Posty: 586
Rejestracja: 09 paź 2016, 21:50

Hej, do pierwszej piosenki demo uciekło. Dorzuć link do 9 sierpnia (w tydzień) ;).
Henko

Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2018, 10:36

Hej,
Jestem na wyjeździe i nie mam ze sobą swojego telefonu, gdzie znajduje się demo. Wracam 18 sierpnia, czy mogłabym wtedy podesłać link? Przepraszam za utrudnienia.
Awatar użytkownika
Pchełka
Lider grupy
Lider grupy

Tekściarz (rekruter)

Reżyser piosenek

Tekściarz

Posty: 586
Rejestracja: 09 paź 2016, 21:50

Spoko, czekamy! Daj znać, jak wstawisz linki!
Henko

Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2018, 10:36

Oto brakujące demo do piosenki "Join the herd"
Awatar użytkownika
Mircia

Reżyser piosenek

Wokalista

Tekściarz

Posty: 72
Rejestracja: 09 paź 2016, 22:25

Niestety nie mogę ci przyznać rangi. Wydaje mi się, że miejscami nie zrozumiałaś tekstu angielskiego (pomylenie tail z tale przykładowo), co niestety cię przekreśla. Popełniłaś także błędy w akcentach (głównie w 2 piosence, ale w 1 też się zdarzało), zdarza ci się także użyć dziwnych zdań
"O czym do mnie mówisz?
Rozpalony mi powtarzasz"
Ale masz potencjał, miejscami całkiem fajne rymy stworzyłaś, trzymasz się oryginalnej liczby sylab, no i w 1 piosence dobrze ci poszło ogarnianie akcentów, więc poćwicz trochę tłumaczenie, staraj się unikać dziwnych zdań i wróć jak będziesz gotowa <3
Henko

Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2018, 10:36

Okej, dzięki za cenne rady. Niebawem wrócę😁
ODPOWIEDZ